Profil závodnice

Moje výhody

  • dobrá navigace – prakticky nebloudím a hodně na tom získávám
  • dobrá fyzická příprava, výdrž – ani na FIM rallye jsem si nepřišla nijak zvlášť unavená

Můj běžný týden sestává ze 4 tréninků v posilovně (zaměřených na stabilizaci, funkční silový trénink, atd.), 3 tréninků na motorce (motokros i enduro), 6 x týdně ranního běhu, 2 x týdně kola, 1 x týdně masáže, 2x týdně rehabilitace.

  • silná vůle – v žádném závodě jsem si vůbec nepřipouštěla, že bych nedojela. Nikdy jsem nemusela využít asistence ani pomoci (ačkoliv na těchto menších rallye je možné využít pomoci organizátora nebo do jedné z etap nenastoupit a stále lze závod dokončit).

 

Slabiny, na kterých plánuji před Dakarem 2018 zapracovat

  • technika jízdy – v endurovějších pasážích ztrácím a celkově bych se potřebovala jízdně posunout

Za tímto účelem plánujeme únorové soustředění v Itálii na motokrosových tratích. Motokros je základ techniky jízdy, tak se člověk může opravdu posunout. A dále v průběhu sezóny 3 tréninkové kempy na rychlých prašných cestách v Řecku, kde se dá krásně simulovat profil trati většiny rallye (včetně Dakaru).

  • zázemí – Serres Rally byla první větší zkušenost, a tak nám toho strašně moc chybělo, navíc jsme to pojímali hodně „low cost“, provázely nás technické problémy (nejzávažnější ve 2. etapě, kde jsem kvůli technické závadě ztratila 1h 14minut, což mě ve finále stálo umístění) způsobené i tím, že jsme jeli ve dvou a oba jsme závodili –chodili jsme spát v 1 ráno, kdy už všichni ostatní dávno spali

S profesionálním týmem Klymčiw racing se mohu soustředit skutečně jen na závodění a mohu tak dosáhnout mnohem lepších výsledků. Eliminuje se pravděpodobnost technických problémů, což hodně pomůže i psychice.

  • získat víc zkušeností, celkově zrychlit a udělat jízdu plynulejší